Этапи аудиту:
1. Попередній збір інформації про інфраструктуру.
2. Інтерв’ю з інженерами, які супроводжують напрямок, з’ясування проблемних моментів експлуатації.
3. Інтерв’ю з керівниками щодо побажаннь та перспектив роботи напрямку.
4. Збір конфігурації існуючого обладнання та програмного забезпечення:
4.1. Аналіз матриці сумісності;
4.2. Збір інформації про помилки роботи обладнання;
4.3. Аналіз встановлених оновлень ПЗ і апаратного забезпечення.
5. Аналіз зібраного матеріалу.
6. Надання рекомендацій щодо скорочення витрат на експлуатацію та поліпшення роботи.
7. Надання економічного обґрунтування для ефективного зростання і оптимізації існуючої інфраструктури.
8. Покроковий план реалізації з урахуванням впровадження необхідного обладнання, ПЗ та сервісів для забезпечення безперервності бізнес-критичних завдань.
9. Проектне впровадження під ключ раніше обраних рішень.
10. Супровід впроваджених рішень.